Aussie day!! - Reisverslag uit Greenwich, Australië van Marc & Iris - WaarBenJij.nu Aussie day!! - Reisverslag uit Greenwich, Australië van Marc & Iris - WaarBenJij.nu

Aussie day!!

Blijf op de hoogte en volg Marc & Iris

27 Januari 2014 | Australië, Greenwich

Hallo daarboven,
Down under hier weer!Gister natuurlijk Australia day gevierd! Om 11 uur was de start van de ferrython. Alle boten die we hebben gezien, groot en klein, deden mee. Was echt chaos op het water. Er was een drijvend podium voor bandjes en er kwamen F16 en grote boing vliegtuigen laag over vliegen. In de stad was het druk en overal waren markten en optredens. Marc had via groupon geregeld dat we savonds op den boot in xe haven konden varen. Er was een BBQ buffet met worst, ui, tomaten saus en brood. Dat schijn auzzieday eten te zijn. We hadden ook een goede dj, dus de goedkope drank deed al snel iedereen doen dansen. Zonsondergang erbij. Wat een feest!!!

De dag daar voor zijn we naar surfcompetities gaan kijken op Cornulla Beach. Heel lang strand met een heel stuk rotsen waar je overheen kan lopen om de surfers van de zijkant goed te bekijken. Hele harde wind en hele hoge golven. Ook veel kytesurfers gezien. Je moet prof zijn wil je daar de golven en wind aan kunnen. We hebben dus veel trucs gezien.s Avonds kwam een vriend van Marc met zn waterpijp met verse appel en appeltabak erin!

De dag daarvoor was de start van de viering van het chinese nieuw jaar. Ook daar weer markten met traditioneel eten en spulletjes. Er waren ook breakdancers, een toneelstukje met mooie chinese handpoppen en een optreden met dansers en een vrouw verkleed als paard. En als klap op de vuurpijl...ook nog een vuurwerk natuurlijk!In de stad een cocktail gedronken (niet lekker)...Zo. Nu ga ik weer verder met bruin worden. Hier de afgelopen week 20-22 graden en heel bewolkt. Je zou er bijna wit van worden!ToedelsssssVerzonden vanaf Samsung Mobile

• 27 Januari 2014 - 19:51

Nick En Marjolein:

Nou ja, hier regent het alleen maar.... & alleen maar onder de 10 graden haha. Geniet er nog lekker van. :)