Possum - Reisverslag uit Greenwich, Australië van Marc & Iris - WaarBenJij.nu Possum - Reisverslag uit Greenwich, Australië van Marc & Iris - WaarBenJij.nu

Possum

Blijf op de hoogte en volg Marc & Iris

16 Januari 2014 | Australië, Greenwich

Ja ja, we leven nog!
We hebben het wat rustig aan gedaan aangezien we hier "last" hebben van een hitte golf.

Paar dagen geleden hebben we een mega wandeling gemaakt. Zijn vanaf ons slaapplekje vertrokken en naar de Harbour gelopen en helemaal langs de kust tot aan de brug gelopen. Eindelijk de brug ook eens een keer te voet over gegaan. Heel vet! Zagen daar ook slotjes hangen net als in Parijs. In Parijs hangt een liefdesslotje met onze namen erop, en hier in Sydney nu dus ook! (zie pic).

Verder is Marc lekker met Groupon bezig. We hebben met zn tweeen voor $30 heerlijk Thais gegeten op de beroemde Kings Cross. Hij heeft voor Aussieday ook een vette deal om op een boot te feesten en vanaf het water het vuurwerk te bekijken, als Marc maar niet in het water valt....

We hebben ook onze eerste possum gezien!!

Xxx

• 17 Januari 2014 - 16:09

Jan Jansen:

Jullie zijn lekker bezig daar en leuk dat je ons zo op de hoogte houdt!
    Hier hebben we ook "last" van een hittegolf. 10•c. Prima

• 18 Januari 2014 - 00:21

Iris:

Je moet ook wel lief voor m zijn! :p
    heeft ie vast van sammy geleerd
    Groetjes

Verslag uit: Australië, Greenwich

Marc & Iris

Wij zijn Marc & Iris, Een gek stel dat wat van de wereld wil zien. Nu gaan we voor 6 maanden backpacken door Australie / Indonesie We willen relaxen, feesten en wilde avonturen beleven. Dus dat! Kusjes

Actief sinds 13 Nov. 2013