New Year - Reisverslag uit Greenwich, Australië van Marc & Iris - WaarBenJij.nu New Year - Reisverslag uit Greenwich, Australië van Marc & Iris - WaarBenJij.nu

New Year

Door: M&I

Blijf op de hoogte en volg Marc & Iris

03 Januari 2014 | Australië, Greenwich

Hallo iedereen,

Heeft ff geduurd voor we internet hadden. Ze lopen hier een beetje achter wat dat betreft. Nergens gratis wifi of heeel duur. En in NL gewoon bij de mcdonalds gratis...
Anyway... oud en nieuw begon heel leuk. Mooie plek uitgekozen in het park goed uitzicht op de brug, wat minder op de Opra House maar je kan niet alles hebben. Leuk nederlands stel achter ons. Even de do's and dont's doorgenomen. Zat een Engels stel naast ons, daar hebben we ontzettend mee gelachen. was de enige dag zonder wind en wat was het heeet! Vanaf 18.00 begon het entertainment met vliegtuig shows, watershows en voor het eerst dit jaar vuurwerkshows om 21.00 en 22.00 uur. Druk, druk, druk. Na de show van 22.00 uur doet Marc een tukkie, wordt wakker, valt over een hekje, moet naar de EHBO voor hechtingen en mist het vuurwerk!
Gelukkig heeft Iris het snikkend gefilmd...

Happy New Year

• 03 Januari 2014 - 14:12

Piet:

Kunnen jullie mijn naam weghalen bij mijn reactie? Foutje, anders kom ik dat straks steeds tegen op google

• 03 Januari 2014 - 16:00

Ma:

Hoi, gelukkig is het goed afgelopen.
    Jammer van het vuurwerk maar ja, jullie kunnen altijd nog een keer gaan.