Update b100 - Reisverslag uit Greenwich, Australië van Marc & Iris - WaarBenJij.nu Update b100 - Reisverslag uit Greenwich, Australië van Marc & Iris - WaarBenJij.nu

Update b100

Door: mi

Blijf op de hoogte en volg Marc & Iris

04 Januari 2014 | Australië, Greenwich

Hallo daar boven, down under here again met een verslag van de afgelopen paar dagen.
Om 8 uur alweer op pad om Darling Harbour en omstreken te voet te verkennen, worden we op straat aangesproken of we al kaartjes hadden gekocht voor Sea Life. Je dacht natuurlijk niet dat ik daarin zou trappen....
Totdat hij een verhaal ging ophangen over ruzie met zn vrouw en dat de hele familie nu niet meer ging bla, bla, bla... dus toch maar zijn grouponbon overgekocht. 2 pers voor $30!!! ( normaal $ 38 pp). Miesjowheppie!
En leuk dat het was. Zo mooi en zulke leuke waterdieren gezien. Zelfs pinguins!

We zijn ook de Sydney Tower Eye op geweest. Vandaaruit heb je uitzicht over de hele stad en omdat het hier altijd goed weer is : D kun je ook echt alles zien. Zelfs de Opera House en de super mooie en grote Royal Botanic Gardens lijken klein vanaf daar boven.
De tuin ligt in het drukke centrum , maar toch vliegen de parkieten, papagaaien en kakatoes je om de oren. Echt bijzonder. Vooral die krijsende kakatoes.

Vandaag eindelijk een rondleiding gedaan door The Opera House. We wilden eigenlijk nog kaartjes om een show te zien, maar de leuke zijn uitverkocht en de rest heel duur. Rondleiding was super leuk en super interesante en grappige weetjes te weten gekomen. Zoals bijvoorbeeld dat de kleur van het tapijt in een bepaalde foyere (paaars!) net als het hele gebouw ook behoort tot The World Heritage lijst. Tapijt mag vervangen worden als de kleur maar klopt. Italianen zijn niet zo gedient van die kleur, het doet ze denken aan de dood aangezien zij met die kleur hun doodskisten bekleden. Pavarotti wilde daar niet eens zingen toen hij de kleur zag!
we kunnen nog wel ff doorgaan maar dit was het weer.

Groetjes!!!!!!

• 04 Januari 2014 - 09:38

Sany:

Wow! klinkt alsof jullie al lekker de dagen volplannen met leuke uitstapjes! :) super tof joh! Gaat het al wat beter met Marc zijn oorlogswond?

X S

• 04 Januari 2014 - 10:41

Marc & Iris :

Hey Sanny! Ja gaat super loop alweer overal heen :)) stil zitten gaat moeilijk als er zoveel the zien is!! Grts

• 04 Januari 2014 - 16:55

Ma:

Hoi Marc & Iris,

Ziet er heel mooi uit en hele leuke uitstapjes. Lijkt me geweldig om mee te maken.
    Het gaat gelukkig goed met je voet gaat. Houden zo.

Liefs,
    Jan en Ma

• 07 Januari 2014 - 13:36

Kimberly:

Hallllooooo down under!
    Fijn dat het beter gaat met Marc:)
    Jullie hebben het al lekker druk zo te lezen met alle uitstapjes en dingetjes!
    Ziet t mooi uit!

Groetjes van het KDZ team